We Are Better Than Our Fears. Better Than Our Nightmares. But To Find Out, We Have To Face Them All. Gotta Go Through The Worst To Prove That We Are The Best. Face It, That's Our Reality.

Saturday 10 August 2013

Setahun Hanya Sekali

Fuh Fuh Fuh ....

*Tiup Habuk*

sudah lama kita xberjumpa kan ?? Haaa, masih tidak terlibat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin .. Disini kami ingin menyusun 10 jari memohon maaf seandainya sepanjang pertemuan kita selama 2 tahun ini , ada tersilap bicara or ada menguris perasan .. Kekadang gurauan2 itu lah yang merapatkan hubungan kita .. Rindu nak buat port luck dengan Galileans semua dan paling penting rindu Galileans semua ..
 Ya,, saya akui cuti raya tahun nie sekejap je ohh .. xsempat nak pergi jalan beraya sangat .. nak kunjung2 prodigies yang lain pun xsempat, cukuplah sekadar mendoakan .. semoga semua prodigies especially Galileans sihat selalu ..

Selepas cuti raya nie ramai yang akan menduduki exam yang membawa carry marks satu sem tu .. So, saya mengucapkan Selamat Berjaya, Bittaufiq Wannajah Fil Imtihan .. Semoga kejayaan milik kita .. Aminnnnnnn ..

 

No comments:

Post a Comment